Diamant-groep logo
Voor
werkgevers
Voor
werkzoekenden
Voor
verwijzers

ICT helpdeskmedewerker (32-36 uur)

De Diamant-groep is een dynamisch ontwikkel- en werkbedrijf, dat als doel heeft om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan duurzame werkplekken te helpen. Mensen die om wat voor reden dan ook, voor langere tijd niet aan het werk komen. Mensen die bijvoorbeeld meer begeleiding nodig hebben, een lager werktempo hebben of enkel gestandaardiseerde werkzaamheden kunnen uitvoeren. We zijn er trots op dat ruim 2.200 medewerkers via de Diamant-groep aan het werk zijn. Zowel via detacheringen bij reguliere bedrijven als via een van onze werkbedrijven Groen Xtra, De Schoonmaak Coöperatie, VIP – Vervoer, Inpakken & Post, kringloopbedrijven La Poubelle, Dierenopvangcentrum Hart van Brabant, Fietsbeheer (zowel de fietsenstallingen in Tilburg als het beheer in de openbare ruimte) en Kinderboerderijen.

 

De ICT infrastructuur is binnen de bedrijfsvoering een belangrijk aandachtspunt. Daarbij kan worden teruggevallen op een centrale afdeling Informatie & Automatisering (I&A). I&A is onder andere verantwoordelijk voor het in stand houden en verbeteren van de ICT-infrastructuur en de daarop aangesloten apparatuur. Zij werkt toe naar een efficiënte toepassing daarvan en adviseert over nieuwe mogelijkheden. Voor een optimale ICT ondersteuning is de Diamant-groep op zoek, ter vervanging, naar een

 

ICT helpdeskmedewerker

(32-36 uur)

Wat ga je doen?

Onze organisatie is volop in ontwikkeling. Als helpdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de interne klanten van I&A. Daarbij gaat het om het registreren en oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen op het gebied van ICT en telefonie. Verder werk je actief mee aan het installeren en verplaatsen van hardware en software, verhelp je storingen en probeer je oplossingen te bedenken op allerlei voorkomende ICT-problemen die zich dagelijks aandienen.

Je instrueert en adviseert gebruikers over het gebruik en het onderhoud van mobiele telefoons, hardware en software. Je houdt documentatie, handleidingen en procesbeschrijvingen actueel, beheert de soft- en hardware inventaris, licenties en de voorraad en plaatst op aanvraag bestellingen. Verder maak je actief deel uit van het ICT-team en doet voorstellen voor verbeteringen en oplossingen die bijdrage aan een beter ICT-landschap.

 

In welk team kom je terecht?

In deze functie val je onder de afdeling Informatie & Automatisering. Het team bestaat uit 7 personen. Samenwerken, ontwikkeling en plezier staan bij ons hoog in het vaandel. We denken graag buiten de kaders en staan open voor vernieuwing. We inspireren elkaar continue om als individu en als team verder te groeien. Kortom een functie waarin uitdaging in het werk, persoonlijke groei en ontwikkeling nauw verbonden zijn.

Wat maakt jouw werkplek uniek?

Je werkt niet enkel voor de Diamant-groep, maar ook voor al haar bedrijfsonderdelen.

Door de focus op innovatie staan er veel mooie projecten op de agenda. Bovendien werk je niet alleen vóór maar ook mét de doelgroep. Je kan persoonlijk bijdragen aan de ontwikkeling van deze mensen. Iets wat veel collega’s veel voldoening geeft.

 

Wat kun je verder van ons verwachten?

  • Je verdient, afhankelijk van de ervaring die je meeneemt, tussen € 2.255,- en € 3.301,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uren.
  • Ook passen wij het Personeelshandboek van de Gemeente Tilburg toe. Met de cao gemeenten bieden wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket waaronder een pensioenvoorziening via het ABP, vergoeding van je woon/werkverkeer op basis van openbaar vervoer en een Individueel Keuzebudget van 17.05%. Dit IKB is o.a. in te zetten voor het aankopen van extra verlof, deelname aan het fietsenplan, het fiscaliseren van gemaakte reiskosten per auto, vakantietoeslag en/of een eindejaarsuitkering.
  • Er wordt gestart met een tijdelijk dienstverband van een jaar.

 

Wat vragen wij van jou?

Je bent communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal en weet je communicatie makkelijk aan te passen aan verschillende doelgroepen. Je bent leergierig, je wilt je graag verder bekwamen en beschikt over een servicegerichte werkinstelling. Verder heb je minimaal een afgeronde mbo 4-opleiding ICT netwerk- of systeembeheer en heeft de Microsoft 365 omgeving voor jou weinig geheimen meer. Relevante werkervaring en ervaring in het werken met Topdesk is een absolute pré.


Vragen?
Heb je nog vragen over de functie? Neem dan gerust contact op met Eric Wijn, Hoofd I&A, via 06 – 53842782.


Solliciteren?
Wil jij deze kans om onderdeel te zijn van het “mooiste” bedrijf uit de regio grijpen? Solliciteer dan vóór 31 oktober 2022. Stuur jouw motivatiebrief en cv naar Renate.Boelen@kikmaat.nl t.a.v. personeelsadviseur Renate Boelen.

Noteer alvast in je agenda dat de eerste gesprekken plaatsvinden op 8 november.

Disclaimer - Algemene verkoopvoorwaardenPrivacystatement - Toegankelijkheid - © 2021 Diamant-groep