Diamant-groep logo
Voor
werkgevers
Voor
werkzoekenden
Voor
verwijzers

Inkoopadviseur aanbestedingen

De missie van de Diamant-groep is ‘een bijdrage leveren aan de participatie van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, om zo te komen tot een inclusieve arbeidsmarkt’. Hierbij werken wij nauw samen met gemeenten binnen het Sociaal Domein. Wij zoeken samen met gemeenten en businesspartners in de regio actief naar nieuwe initiatieven en oplossingen.

 

De Diamant-groep bestaat uit een aantal uiteenlopende bedrijven en bedrijfsonderdelen. Deze bedrijfsonderdelen zijn zoveel als mogelijk autonoom in de bedrijfsvoering. Zij kunnen daarbij terugvallen op een centrale ondersteuningsstructuur. Hieronder valt ook de afdeling Facilitaire Zaken waaronder Inkoopadvies. Voor de afdeling Facilitaire Zaken zijn wij op zoek naar:

 Inkoopadviseur aanbestedingen

(32-36 uur/ week)

 

Wie ben jij?

Je bent een collega die in staat is om buiten de gebaande paden te denken en te handelen en de weerstand die dat soms oplevert schrikt je niet af. Structuur aanbrengen en projectmatig werken is vanzelfsprekend, maar improviseren kun je ook. Je bent positief ingesteld en hebt samenwerken hoog in het vaandel staan.

 Wat ga je doen?

Je werkt zelfstandig binnen de organisatie en geeft uitvoering aan het centrale inkoopbeleid.

  • De nadruk ligt op Europese aanbestedingen (toepassen vereiste inkoopprocedures).
  • De noodzakelijke aanbestedingsprocedure uitvoeren, waaronder marktconsultatie, opstellen van het programma van eisen (in overleg met de gebruiker), vaststellen van de gunningscriteria, publicatie op TenderNed, verzorgen van de relevante administratie (correcte dossiervorming).
  • Overleg budgethouder (afdelingsmanagers) en gebruikers.
  • Bij aanbestedingen via de brancheorganisatie Cedris ondersteuning leveren bij het opstellen van Europese aanbestedingen (werkgroep).
  • Klankbord vanuit gebruikers voor de aanbestedingen via Cedris.
  • Het uitrollen van de inkoopcontracten die vanuit Cedris worden aangeboden.
  • Inkoopvraagstukken voor Facilitaire Zaken (o.a. gebouwenbeheer en kerstpakketten).
  • Als adviseur fungeren voor overige inkoopzaken van de diverse bedrijfsonderdelen.

Om je taken goed te kunnen vervullen, ben je voortdurend op de hoogte van actuele wet- en regelgeving én het (Europese) aanbestedingsrecht en streef je voortdurend naar mogelijkheden om de kracht van gemeenschappelijke inkoop/aanbestedingen uit te nutten.

Wat breng je mee?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar inkoopgerichte werkervaring.
  • Pré wanneer je in het bezit bent van NEVI 1 of vergelijkbaar.
  • Je voelt je thuis in bestuurlijke inkoopprocessen.
  • Je hebt relevante kennis van en ervaring met (Europese) aanbestedingswetgeving.
  • Je hebt gevoel voor taal en weet de tekst zo te schrijven dat het zorgt voor optimaal resultaat voor de organisatie.
  • Je bent communicatief vaardig en je kunt goed samenwerken.
  • Je legt makkelijk contact met klanten en aanbieders.
  • Je hebt oog voor de belangen van de interne klant van onze organisatie.
  • Verder toon je ondernemerschap en weet je relatiemanagement toe te passen (intern en extern).

Wat bieden wij jou?

Je komt terecht op een erg fijne werkplek in Tilburg, in een enthousiast en gedreven team met het hart op de goede plek en een gezonde dosis humor. Een (tijdelijk) contract met een marktconform salaris (schaal 10 cao gemeenten).

Meer informatie nodig?

Neem contact op met Claire Jansen-Druijts, Hoofd Facilitaire Zaken (06-46387925), indien je vragen over de functie hebt. Kijk ook op www.diamant-groep.nl.

Solliciteren?

Enthousiast geworden? Dan zien wij je sollicitatie graag uiterlijk 13 januari 2023 tegemoet. Deze kun je richten aan Stan Spierings, personeelsadviseur; Stan.Spierings@kikmaat.nl. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Disclaimer - Algemene verkoopvoorwaardenPrivacystatement - Toegankelijkheid - © 2021 Diamant-groep