Bekijk hier onze aangepaste openingstijden tijdens de feestdagen
Allround functioneel beheerder AFAS
De Diamant-groep is een werk- en ontwikkelbedrijf voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Voor de regio Tilburg zijn wij het startpunt voor veel werkzoekenden. Dagelijks maken wij ons sterk om de juiste werkplek te kunnen aanbieden waarbij de mens centraal staat.
Voor onze organisatie is AFAS een belangrijke applicatie voor HR, Detacheringen en Trajecten. Binnen de Diamant-groep zijn we op zoek naar een collega met ervaring in de functie van
Allround functioneel beheerder AFAS (24-36uur)
Wat ga je doen?
In onze dynamische organisatie is het jouw expertise in applicatiebeheer die echt het verschil maakt. Elke dag begint met het analyseren van gebruikerservaringen van je collega’s. Je onderhoudt en optimaliseert de bestaande inrichting, workflows, informatievoorziening en toepassing van autorisaties. Je bent de go-to persoon voor vragen en problemen met de applicatie en je weet altijd een oplossing te vinden.
Maar dat is nog niet alles. Je denkt actief mee over nieuwe wensen en mogelijkheden van de applicatie, vooral in het licht van onze strategische koers voor 2025-2030. Je richt nieuwe processen in en zorgt ervoor dat onze organisatie altijd voorop blijft lopen. Je begrijpt de informatiebehoefte van het management en weet precies hoe je hier effectief in kunt voorzien.
Dankzij jouw diepgaande kennis van de organisatie en haar activiteiten, adviseer je het management ook ongevraagd over noodzakelijke of gewenste aanpassingen en mogelijkheden in de applicatie. Je volgt de ontwikkelingen van de applicatie op de voet en brengt nieuwe functionaliteiten die kansen bieden voor onze organisatie onder de aandacht.
Bij ons krijg je de ruimte om te groeien en je te ontwikkelen in een collegiale en informele werksfeer. We zoeken iemand die proactief is, sterk in communicatie en samenwerking en ervaring heeft met applicatiebeheer en bedrijfsprocessen.
Zie jij jezelf al in deze rol? Solliciteer dan nu en word een onmisbare schakel in ons team!
Wat breng je mee?
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau.
- Je denkt makkelijk in (werk)processen, bent bedreven in Excel, bent analytisch en stelt goede en kritische vragen aan collega’s die nieuwe of optimaliseringswensen inbrengen.
- Je weet je nieuwe kennis snel eigen te maken, hebt sterke affiniteit met automatiseringssystemen en applicaties en bent van nature nieuwsgierig.
- Uiteraard ben je bereid om – waar nodig – AFAS trainingen te volgen.
Wat mag je verwachten?
Een functie waarin je elke dag wordt uitgedaagd en volop nieuwe kansen krijgt. Je hebt veel functionele contacten binnen de organisatie en neemt deel aan diverse project- en werkgroepen. Dit is de perfecte plek voor iemand die houdt van dynamiek en afwisseling.
Je begint met het uitvoeren van taken op het gebied van projecten, trajecten en detacheringen, specifiek voor KikMaat. Maar dat is nog maar het begin. Het is de bedoeling dat je snel doorgroeit naar een allround functioneel beheerder. In deze rol draag je bij aan de managementinformatievoorziening en ben je actief betrokken bij HR-processen.
Bij ons krijg je de kans om je vaardigheden te ontwikkelen en te groeien in een omgeving die samenwerking en innovatie hoog in het vaandel heeft staan. Je werkt samen met collega’s uit verschillende disciplines en draagt bij aan het succes van onze organisatie.
Wat bieden wij jou?
- Een zeer afwisselende functie binnen een organisatie met een dynamische, mensgerichte manier van werken en met elkaar omgaan. Geen dag is hetzelfde!
- Er wordt gestart met een dienstverband van een jaar.
- Je verdient volgens schaal 9 van de cao Gemeenten tussen € 3.359,- en € 4.811,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uren. Afhankelijk van de ervaring die je meeneemt, kan een aanloopschaal 8 worden voorgesteld.
- Ook passen wij het Personeelshandboek van de gemeente Tilburg toe. Met de cao-Gemeenten bieden wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket waaronder een pensioenvoorziening via het ABP, vergoeding van je woon-/werkverkeer op basis van openbaar vervoer en een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit IKB is o.a. in te zetten voor het aankopen van extra verlof, deelname aan het fietsenplan, het fiscaliseren van gemaakte reiskosten per auto, vakantietoeslag en/of een eindejaarsuitkering.
- Daarnaast is er ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Vragen of solliciteren?
Zie jij jezelf al in deze rol? Solliciteer dan nu en word een onmisbare schakel in ons team! Wil je meer weten over de inhoud van de functie, neem dan contact op met Nancy Zaandam, je mogelijke toekomstige directe collega, op telefoonnummer 06-26518411.
Laat je interesse weten vóór 23 april 2025. Stuur je reactie naar de HR-Servicedesk (hrservicedesk@diamant-groep.nl).